Kansainvälinen nuorten tutkijoiden konferenssi ensimmäistä kertaa Suomessa

Näyttökuva 2018-01-25 kello 11.11.26

Tieteentekijöiden liitto ja Eurodoc järjestävät kansainvälisen nuorten tutkijoiden Eurodoc-konferenssin ensimmäistä kertaa Suomessa otsikolla ”Research career – a living dream?” . Tilaisuus järjestetään 18.–19.4.2018 Tampereen yliopistolla.

Konferenssi keskittyy tutkijanuran ja työllistymisen näkymiin Suomessa ja Euroopassa, tohtorikoulutukseen, kansainväliseen ja sektoreiden väliseen liikkuvuuteen, työskentelyolosuhteisiin, tasa-arvoon, henkiseen hyvinvointiin, sekä tieteen ja tieteentekijöiden yhteiskunnalliseen rooliin erityisesti nuorempien tutkijoiden näkökulmasta.

Konferenssissa ovat edustettuna mm. Euroopan komissio, Science Europe, EUA-CDE, Suomen Akatemia, Euraxess, Mela, MCAA/MFCA, Tieteentekijöiden liitto, suomalaisia ja kansainvälisiä yliopistojen edustajia sekä Eurodocin jäseniä.

Konferenssi on ilmainen mutta osallistujia pyydetään ilmoittautumaan 28.2.2018 mennessä.

Ilmoittautuminen

Suomalaisille osallistujille (yleisö) on tarjolla muutamia majoituspaikkoja tarpeen mukaan, tässä tapauksessa pyydämme ilmoittautumisia jo 2.2.2018 mennessä.

Lisätietoja tapahtumasta ja konferenssiohjelma tapahtuman verkkosivuilla.

Konferenssiesite suomeksi (pdf)

Yhteistyössä: Tieteentekijöiden liitto, Opetus- ja kulttuuriministeriö, Tampereen yliopisto, Tampereen kaupunki, Tampereen Teknillinen yliopisto, Svenska handelshögskolan, Åbo Akademi, Turun yliopisto, Vaasan yliopisto, Lapin yliopisto, Uarctic, Itä-Suomen yliopisto, Oulun yliopisto, Aalto yliopisto

Lämmin kiitos kaikille tukijoille!

Näyttökuva 2018-01-09 kello 15.04.35