ITTEn blogi

ITTEn blogissa kerrotaan ITTEen liittyvistä ajankohtaisista asioista.
3.2.2018 16.23

Eurodoc conference 2018

Tieteentekijöiden liitto ja Eurodoc (European Council of Doctoral Candidates and Junior Researchers) järjestävät kansainvälisen nuorten tutkijoiden Eurodoc-konferenssin ensimmäistä kertaa Suomessa otsikolla ”Research career – a living dream?”. Tilaisuus järjestetään 18.–19.4.2018 Tampereen yliopistolla.

Konferenssi keskittyy tutkijanuran ja työllistymisen näkymiin Suomessa ja Euroopassa, tohtorikoulutukseen, kansainväliseen ja sektoreiden väliseen liikkuvuuteen, työskentelyolosuhteisiin, tasa-arvoon, henkiseen hyvinvointiin, sekä tieteen ja tieteentekijöiden yhteiskunnalliseen rooliin erityisesti nuorempien tutkijoiden näkökulmasta.

Konferenssissa ovat edustettuna mm. Euroopan komissio, Science Europe, EUA-CDE, Suomen Akatemia, Euraxess, Mela, MCAA/MFCA, Tieteentekijöiden liitto, suomalaisia ja kansainvälisiä yliopistojen edustajia sekä Eurodocin jäseniä.  Konferenssi on ilmainen mutta osallistujia pyydetään ilmoittautumaan 28.2.2018 mennessä.