ITTEn jäseneksi?

Jäsenyyden hakeminen

ITTEn jäseneksi liitytään täyttämällä Tieteentekijöiden liiton jäsenhakemus (valitse ylhäältä valikosta Jäsenyys - Hae jäsenyyttä).

Valitse kohdassa Tieteentekijöiden liiton jäsenyhdistys: Itä-Suomen Tieteentekijät ITTE ry

Jäsenmaksu

Jäsenmaksu on kätevintä maksaa valtakirjaperinnän avulla.

Valtakirjalomake löytyy Tieteentekijöiden liiton sivulta kohdasta MATERIAALI - Lomakkeet - Valtakirjalomake. Tulosta lomake, täytä siihen jäsenyhdistykseksi Itä-Suomen Tieteentekijät ITTE ry ja yhdistysnumeroksi: 005 ja jäsenmaksuksi 1%. Sitten toimita täytetty lomake työnantajasi palkanlaskentaan (Itä-Suomen yliopistossa Certiaan).

Jos työskentelet henkilökohtaisella apurahalla tai et ole työelämässä, niin maksat jäsenmaksusi itse Tieteentekijöiden liiton lähettämillä pankkisiirroilla

Apurahatutkijoiden, työttömien, äitiys-, isyys, - ja vanhempainlomalla olevien, hoitovapaalla olevien, ase- tai siviilipalvelusta suorittavien, vuorotteluvapaalla olevien tai muusta syystä palkattomalla virkavapaalla olevien jäsenmaksu on 8€ kuukaudessa

Jäsentiedotus

Jäsenyyshakemuksesi käsitellään ITTEn hallituksessa ja pääset mukaan ITTEn sähköpostilistalle, jonka kautta tiedotamme ITTEn tapahtumista ja kuulumisista.

Jos sähköpostiosoitteesi muuttuu, niin tiedota siitä ITTEn jäsensihteerille tai osoitteella itte@itte-ry.fi.

Työttömyysvakuutus

Tieteentekijöiden liiton jäsenet on vakuutettu työttömyyden varalta Opettajien työttömyyskassassa.