ITTEn blogi

ITTEn blogissa kerrotaan ITTEen liittyvistä ajankohtaisista asioista.
1.10.2015 13.01

Oppiminen tulostavoitteiden puristuksessa - paneelikeskustelu 30.9

Itä-Suomen yliopiston akateemiset henkilöstöjärjestöt ja ylioppilaskunta järjestävät keskustelutilaisuuden

OPPIMINEN TULOSTAVOITTEIDEN PURISTUKSESSA

Aika: Keskiviikkona 30.9.2015 klo 14.15–16

Paikka: Itä-Suomen yliopisto, Joensuun kampus, Borealis-rakennus, sali BOR101, Yliopistokatu 7 sekä videoyhteydellä Kuopion kampus, Snellmania-rakennus, sali SN201, Yliopistonranta 1E ja Savonlinnan kampus, päärakennuksen sali B304

Koulutusrakenteiden uudistuksessa ja tuottavuuskeskustelussa yliopisto-opetuksen laatu ja tuloksekas oppiminen ovat jääneet taka-alalle ikään kuin muiden tehtävien ohessa hoituviksi. Tilaisuuden tavoitteena on herättää keskustelua opetuksen laadusta ja oppimisesta Itä-Suomen yliopistossa ja vaikuttaa niiden toteutumisen ehtoihin. Tilaisuus on paneelikeskustelu, jossa puheenvuoroja pitäjät tarkastelevat teemaa niin opetustyön tekevien kuin opiskelijoiden näkökulmista.

Keskustelijoina opiskelijat Noora Kettunen ja Maria Jauhiainen, yliopistonlehtorit Markku Saarelainen ja Timo Tossavainen ja professori Ritva Kantelinen sekä akateeminen rehtori Jaakko Puhakka. Paneelin puheenjohtajana toimii JUKO:n pääluottamusmies Antero Puhakka.

Kahvitarjoilu ennen tilaisuuden alkua. Nouda kahvi/tee ja makea/suolainen seuraavista kahviloista. Ilmoita osallistuvasi tähän tilaisuuteen.

•   Joensuu: Ravintola Borealis
•   Kuopio: Ravintola Snellmania
•   Savonlinna: Kahvila Vartti

Tilaisuuden järjestävät:

Itä-Suomen yliopiston ylioppilaskunta ISYY
Itä-Suomen yliopiston Tieteentekijät ITTE ry
Itä-Suomen yliopiston opetusalan yhdistys ry
Professoriliitto, Itä-Suomen yliopiston osasto

TERVETULOA!