ITTEn blogi

ITTEn blogissa kerrotaan ITTEen liittyvistä ajankohtaisista asioista.
3.11.2017 14.23

Työsuojeluvaalien äänestys alkaa maanantaina

Itä-Suomen yliopistossa järjestetään sähköiset Työsuojeluvaltuutetun vaalit 6-8.11. Vaaleissa valitaan kaksi työsuojeluvaltuutettua, toinen Joensuun ja Savonlinnan kampukselle ja toinen Kuopion kampukselle. Työsopimukseesi merkitty kampus määrää kummassa vaalissa voit äänestää. Äänestys tapahtuu samalla tavalla kuin yliopiston hallituksen vaalissa.

Akavalaisia ehdokkaita on yksi molemmilla kampuksilla, ja nyt on hyvä mahdollisuus saada akavalainen työsuojeluvaltuutettu molemmille kampuksille, kunhan vain käytät äänioikeuttasi.

Joensuun ja Savonlinnan kampuksella ITTEläinen ehdokas on Johanna Uotinen, joka toimii tällä hetkellä työsuojeluvaltuutettuna. Johannan taustavakanssi on viestinnän yliopistonlehtori. Johannan äänestysnumero on 4.

Kuopion kampuksella akavalainen ehdokas on Janne Saarela, joka toimii tällä hetkellä työsuojelun ensimmäisenä varavaltuutettuna. Janne taustavakanssi on uraohjaaja. Jannen äänestysnumero on 6.

Toivottavasti mahdollisimman moni ITTEläinen äänestää Johannaa ja Jannea.

Sähköisen äänestyksen ajat ovat:

Maanantai 6.11.2017, klo 9:00-15:00

Tiistai 7.11.2017, klo 8:00-15:00

Keskiviikko 8.11.2017, klo 9:00-18:00

Sähköinen äänestysjärjestelmä on osoitteessa https://vakka.uef.fi/vakka/voting/login.do?lang=fi ja sinne kirjaudutaan UEF tunnuksilla. Järjestelmä näyttää kirjautumisen jälkeen missä vaaleissa voi äänestää.