28.1.2019 12.17

Tiedeyhteisön vaalipaneeli 5.2.

Mukana eduskuntapuolueiden edustajat.

Jyväskylän yliopiston henkilöstöyhdistykset ja opiskelijajärjestöt järjestävät tiistaina 5.2.2019 vaalipaneelin Keski-Suomen edustakuntavaaliehdokkaille. Paneeli järjestetään yliopiston päärakennuksessa (C1) alkaen klo. 17.00. Tule paikalle jo ajoissa, sillä ennen paneelia alkaen klo 16.15 on tarjolla kahvit runebergintortuilla ja mahdollisuus päästä keskustelemaan panelistien kanssa.

Paneelin juontajana toimii Arto Nyberg ja paneelissa mukana Jamaica Hakkarainen (PS), Petri Honkonen (Keskusta), Sonja Karppinen (Vasemmistoliitto), Eelis Loikkanen (Kokoomus), Tuula Peltonen (SDP), Tapio Puolimatka (KD), Kari Tanninen (Sininen tulevaisuus) ja Irina Tuokko (Vihreät).

Paneelin keskittyy erityisesti yliopistoyhteisölle tärkeisiin koulutus- ja korkeakoulupoliittiseen kysymyksiin, mutta pyrkii kattamaan jossain määrin myös Keski-Suomelle tärkeitä alueellisia kysymyksiä, kuten liikenneinfrastruktuuri, sekä globaaleja kysymyksiä, kuten ilmasto.

Tervetuloa keskustelemaan!

Ystävällisin terveisin järjestävien tahojen puolesta,

Jyväskylän yliopiston ammattiosasto JYTT ry Jyväskylän yliopiston henkilökuntayhdistys JYHY ry Jyväskylän yliopiston opetusalan paikallisyhdistys ry (JYLL) Jyväskylän yliopiston tieteentekijät (Jytte) Jyväskylän yliopiston ylioppilaskunta (JYY) Professoriliitto, Jyväskylän osasto

Yhteydenotot: johanna.k.turunen@jyu.fi.