Uutisia

15.12.2014

Säätiöiden post doc -poolin haku 15.12.2014 - 15.1.2015

15.12.2014

Säätiöiden post doc -pooli järjestää apurahahaun ajalla 15.12.2014–15.1.2015. Poolin kautta myönnettävät apurahat on tarkoitettu väitöskirjan jälkeiseen tutkimustyöhön ulkomailla.

Ehtona on, että tutkimusjakso kestää vähintään yhden lukuvuoden. Myös useampivuotisia apurahoja on mahdollista hakea. Haun tulokset julkistetaan maalis-huhtikuussa 2015.

Post doc-poolens stipendier kan sökas under ansökningsperioden 15.12.2014–15.1.2015.

Stipendier som beviljas genom poolen är avsedda för forskning utomlands efter disputationen. En förutsättning är att forskningsperioden räcker åtminstone ett läsår. Fleråriga stipendier kan också beviljas. Resultaten av ansökan publiceras i mars eller april 2015.

Säätiöiden post doc -pooli (“the Foundations’ Post Doc Pool”) opens another application round for grants from 15 December 2014 to 15 January 2015. Grants awarded by the Pool are intended for post-doctoral research abroad. The research period must last at least one academic year. Grants may also be awarded for longer periods.

Results of the current application round will be published in March or April 2015.

Lisätietoa / ytterligare information / further information

www.postdocpooli.fi