Uutisia

Tiedote 9.2.2015
Suomen Ammattiliittojen Solidaarisuuskeskus SASK ry

SASK ALOITTAA VAHVAN TEHTÄVÄ ON TUKEA HEIKKOA -KAMPANJAN
Tarjoa ystävänpäivänä oikeus kuulua ammattiliittoon

Suomen Ammattiliittojen Solidaarisuuskeskus SASK aloittaa yhdessä jäsenliittojensa kanssa ystävänpäivän aattona kaksivuotisen Vahvan tehtävä on tukea heikkoa -kampanjan. Sen päämääränä on lisätä liittojen jäsenten ja ay-aktiivien tietoisuutta siitä, mitä kansainvälinen ay-liike tekee maailman kolkissa, joissa oikeus kuulua liittoon on vain hauras unelma.

kampanjalogoSASKKampanjassa tarjotaan osallistumisen mahdollisuuksia. Maailman ay-tilanteesta huolestuneita pyydetään tukemaan SASKin toimintaa eri tavoin: esimerkiksi lahjoittamalla pienen kertasumman tai lähtemällä kuukausilahjoittajaksi.

Kampanjasivu aukeaa ystävänpäivän aattona 13.2. osoitteessa www.sask.fi/lahjoita.

Kanna ystävänpäivän aattona kortesi kekoon tarjoamalla ystävällesi kehitysmaassa oikeus kuulua ammattiliittoon. Se on tehokas tapa turvata paremmat työolot ja elämiseen riittävä palkka. Jo kymmenen euron kuukausilahjoituksella saa paljon aikaan.

Lisätietoja kampanjasta:

Varainhankinnan suunnittelija Aleksi Vienonen, aleksi.vienonen@sask.fi, p. 040 7432981, sekä sivulta www.sask.fi/lahjoita.

Palvelun tarjoaa www.floapps.com

ystvnpiv1SASK