Uutisia

28.1.2016 15.38

YT:t päättyivät - Mitä nyt tapahtuu? Infotilaisuus Helsingin yliopiston JUKOlaisille 2.2.2016 kello 16

Invitation to a meeting concerning the co-operation negotiations 2.2.2016

Julkisalan koulutettujen neuvottelujärjestö JUKO ja sen jäsenliitot järjestävät tilaisuuden, jossa käsitellään Helsingin yliopiston henkilöstön ajankohtaista tilannetta. Tilaisuus on tiistaina 2.2.2016 kello 16-19 Porthanian salissa PIV. Tarjolla kahvia, teetä ja pientä syötävää. Tilaisuuden vetää neuvottelupäällikkö Markku Kojo JUKOn toimistosta.

Negotiation Organisation for Public Sector Professionals (JUKO) invites the members of the Unions to an event on the 2nd of February 2016 in Porthania IV, Yliopistonkatu 3, concerning the co-operation negotiations. The presentations will be in Finnish but it’ll be possible to discuss and ask questions also in English. Markku Kojo from JUKO, lawyers of the Finnish Union of University Researchers and Teachers (FUURT) and Social Science Professionals, the head shop stewards and the head of Teachers’ Unemployment Fund are attending the meeting.
___________________________________

Tarjoilun järjestämistä varten pyydämme ilmoittautumaan oheisen linkin kautta. Vänligen anmäl dig till tillställningen via länken nedan. Please register to the event by using the link below.

16.00 Tilaisuuden avaus
Pääluottamusmies Seppo Sainio
Pääluottamusmies Tiina Niklander

Tilannetiedotus ja tiedossa oleva aikataulu työnantajan toimenpiteiden suhteen.

16.15 Kuinka ammattiliittosi auttaa tässä tilanteessa?
Paikalla olevat liitot esittelevät jäsenpalvelujaan.

16.30 Työsuhteen päättyminen. Onko siihen laillinen peruste?
Neuvottelupäällikkö Petri Toiviainen

17.00 Määräaikaisten työsopimusten päättyminen.
Lakimies Mia Weckman

17.15 Työttömyysturva - toimi näin työttömyysturvaa saadaksesi.
Työttömyyskassan johtaja Marjaana Maisonlahti

17.45 Yliopiston velvoitteet irtisanottuja työntekijöitä kohtaan. Muutosturva. Takaisinottovelvollisuus.
Neuvottelupäällikkö Markku Kojo

18.00 Kysymyksiä ja keskustelua (discussion)